Algemene Ledenvergadering Wahoo Swimming: een terugblik en vooruitzicht.

Gepubliceerd op 7 september 2024 om 10:07

Gisteren vond de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van Wahoo Swimming plaats. Het was weer een mooi moment om samen te komen en terug te kijken op het afgelopen seizoen. Als kleine maar zeer enthousiaste zwemvereniging hebben we samen flink wat mooie mijlpalen bereikt!

We hebben met plezier teruggeblikt op wat we als team hebben gedaan, waarbij er natuurlijk ook flink wat gelachen werd. Tegelijkertijd werden de serieuzere zaken besproken, zoals onze sportieve ambities en de financiële gezondheid van de vereniging.

Daarnaast konden we mooi nieuws delen: Zoals dat we afgelopen week weer voor het eerst hebben gezwommen in De Sportwaard Zaltbommel op maandag. De eerste training in dit bad is prima bevallen, en we zijn van plan daar de komende tijd lekker mee door te gaan!

Een ander hoogtepunt van het afgelopen seizoen was dat onze zwemmers het fantastisch vonden om eens buiten de landsgrenzen aan wedstrijden deel te nemen. Zo hebben we verschillende wedstrijden gezwommen in Duitsland, België en zelfs in Oostenrijk. De energie spat er echt vanaf, en dit jaar hebben we alweer wedstrijden in Duitsland en België op de agenda staan. We kijken zelfs naar een leuke wedstrijd iets verder weg!

We hebben ook vooruitgekeken naar het komende zwemseizoen, waarbij we nieuwe doelen hebben gesteld en plannen hebben gesmeed om onze leden te blijven uitdagen en motiveren. Uiteraard is er meteen een nieuwe datum geprikt voor de volgende ALV.

Met frisse energie duiken we weer het nieuwe seizoen in!

Het bestuur van Wahoo Swimming